Известие

Collapse
No announcement yet.

Да споделя за проблем и неговото отстраняване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Да споделя за проблем и неговото отстраняване

    Имах следният проблем в края на миналата година и началото на настоящата .
    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=23728&page=4
    Как се разреши? Оказа се след няколко връщания в сервиза, че е хлабав болта на демферната шайба, който държи и зъбното колело на ангренажния ремък, от което следва и примърдване на самото колело спрямо коляновия вал и загуба на центровка. При това имаше 2-3 леко закачени клапана (малкия дявол), смених всмукателен разпределителен вал, 4 повдигача и колата взе да мърка - избяга дизела от нея.... Тъкмо да се зарадвам на "новата" си машина, текна радиатора - айде пак в бокса - смяна с нов.... Една седмица по-късно - отказа стартера. Оказа се, че е събрал всички зъби на пластмасовия венец на редуктора на едно място - смяна с "нов" втора употреба (Благодаря Ферарист!) и колата пали като нова. Ама да не си помислите, че се свършва дотук? Не, неееее. Миналият петък , като се прибирах от работа ми се увеличи шумът и тракането в двигателя! Причината? Скъсан колянова вал! Айде в бокса! И в сервизите работят хора, и те гледат семейства! Оказа се, че 3 години я карам със заварен колянов вал! Счупил се е ама яката! И сега "нов" колянов вал ( Благодаря на Никола Николов! ) , сегменти, лагери и т.н. Ако купувам друга, да взема да я разхвърлям чарк по чарк ли , за да съм сигурен че е безпроблемна....
    Надявам се вече мъките да свършат, че ако ме провери ДАНС ще ме арестуват - откъде толкова пари за ремонтИ, като съм на една заплата!
    Благодаря на всички, които ми помогнаха в този ми поход по сервизите!
    Attached Files
    Last edited by nmushnikov; d.m.y г., 15:46.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

    Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

  • #2
    Ами диагностика и късмет, какво друго да правиш
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #3
      .

      божеееееее,да заварят колянов вал!а това дали е правено в чужбина,аз мисля че в българия това няма да се случи.знам ли

      Comment


      • #4
        И аз не знам, но май и италианците са тарикати също като нас.... А пък в близкото минало даваха как нашите купуват коли от моргите там, нищо чудно тук да са го направили и като ти тряснат една голяма цена си викаш - "Тая е без проблеми!" Да, ама не!
        Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

        Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
          ....... Оказа се, че 3 години я карам със заварен колянов вал!

          може ли да снимаш как/къде е заварен, защото на снимката виждам само къде е бил спукан и къде се е скъсал последно

          оппа - не бях видял че си написал кое къде. Сори
          Last edited by n_netov; d.m.y г., 21:01.
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #6
            Малко е, но достатъчно!
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

            Comment


            • #7
              Само да отбележа че щом всмукателя е бил аут с повдигачите е логично да се търси проблем в налягането на маслото и съответно е нормално да се завари вала да скапе и стартера от претоварването и ..... абе ако беше уцелил майстора мисла че щеше да спестиш доста
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Кви пари ти излезе?
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Само да отбележа че щом всмукателя е бил аут с повдигачите е логично да се търси проблем в налягането на маслото и съответно е нормално да се завари вала да скапе и стартера от претоварването и ..... абе ако беше уцелил майстора мисла че щеше да спестиш доста
                  Заварката на коляновия вал не съм я правил аз, т.е. след като я купих, а след смяната на всукателния вал и повдигачите се увеличи драстично разхода на масло - 1л. за 300 км., а накрая и за по-малко. Надявам се, че този път съм уцелил на майстор.
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                  Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Кви пари ти излезе?
                    500 лв. колянов вал, 500 лв. цена за части ( сегменти, основни и биелни лагери, комплект гарнитури, обтяжна ролка на балансиращите валове, паразитна ролка на ангренажния ремък - всичко от Александър Ауто), цена за труда - засега неизвестна ( споделиха за нещо като 250 лв., но ще видим).
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                    Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                    Comment


                    • #11
                      олеле...ще ти излезе златна...
                      Аlfa156 1.8TS 2000

                      Comment


                      • #12
                        цена за труда - засега неизвестна ( споделиха за нещо като 250 лв., но ще видим).
                        Тва ако е така,пак не си уцелил майстора,просто всеки който прави италианки и се уважава няма как да ти вземе толкова
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от zimin Покажи съобщение
                          олеле...ще ти излезе златна...
                          Че тя си ми е златна!

                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Тва ако е така,пак не си уцелил майстора,просто всеки който прави италианки и се уважава няма как да ти вземе толкова
                          Е, това е при положение, че главата е отремонтирана преди около месец и сега няма да влиза в цената... Поне така се разбрахме.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                          Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                          Comment


                          • #14
                            И така - мъките продължават! Не иска да запали! След монтиране на двигателя се оказва, че венеца, от който взема данни датчика на коляновия вал, май е по-малък по диаметър от стария и разстоянието между венеца и датчика е много голямо (около 5-6 мм.) според "майсторите". И сега колата нито дава искра , нито дава бензин. Пълна мъгла! Благодаря на Лисан, Ферариста, Никола Николов и един човек от Александър Ауто, на който дори не знам името, за оказаното съдействие!
                            Някой ако знае колко е броят на зъбите на този венец за 1.8 и 2.0 TS моля да сподели.
                            За 2.0 ги броих са 58, а за 1.8....?
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
                              И така - мъките продължават! Не иска да запали! След монтиране на двигателя се оказва, че венеца, от който взема данни датчика на коляновия вал, май е по-малък по диаметър от стария и разстоянието между венеца и датчика е много голямо (около 5-6 мм.) според "майсторите". И сега колата нито дава искра , нито дава бензин. Пълна мъгла! Благодаря на Лисан, Ферариста, Никола Николов и един човек от Александър Ауто, на който дори не знам името, за оказаното съдействие!
                              Някой ако знае колко е броят на зъбите на този венец за 1.8 и 2.0 TS моля да сподели.
                              За 2.0 ги броих са 58, а за 1.8....?

                              60-2 се води и на двата мотора и венците са еднакви на алфа
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X